Ny Bloggdesign

Nu har jag gett upp för stunden med designen.
 
Är varken nöjd med headern och jag försöker navigera mig runt bland alla htlm-koder. Sakta går det och vi får se när jag bli nöjd. Men en hel del nytt är det! Jag raderade dessutom alla gamla inlägg. Kände att jag behöver starta om, både i livet och på bloggen. Ge gärna respons av vad ni tycker.
 

Jag har varit sjuk i princip en vecka och väl här på Svenskan inser jag att jag inte är helt fit for fight ännu. Gapar efter Kaffe samtidigt som jag sagt till mig själv att jag skall försöka dra ner på mitt älskade kaffe...
 
 
Har en hel del nytt att visa! Men för att inte göra ett massinlägg så börjar vi med lite hand-bling. Denna klockan och kors-arbandet var jag tvungen att köpa med hem från Gina. Det andra armbandet är från Pandora.
 
 
 
Köpte även med dessa pilots från Gina när jag ändå höll på, hehe.
 
Nä, ursch... Ger nog upp och åker hem ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback